2013-04-22

Ileko zinta - Cinta para el pelo

Egin nuen top hartatik, oihala sobratu zitzaidan. Puntozko oihala da eta orain ilea luzeagoa dudala ilerako zinta bat egitea erabaki nuen.  Pusketa honetatik atera nuen zinta. Etxean ditugun kamixeta zaharrak aprobetxatzeko ere balio du.

Cuando me hice aquel top, me sobró bastante tela. Como es tela de punto y ahora que tengo el pelo más largo, decidí hacerme una cinta para el pelo. La cinta la he sacado de este pedazo. Tambien se pueden aprovechar las camisetas viejas de casa.


Interneten tutorial asko daude. Nik hau jarraitu nuen: How To Make a Headband . Oso simplea da eta azkar josten da.  Lauki zuzen bat ebakitzen da (buruaren neurriak hartu ondoren) eta ondoren tutorialak adierazten duen moduan josten da. Azkenean hau lortzen dugu.

En internet hay muchos tutoriales. El que he seguido yo es este How To Make a Headband . Es muy simple y se cose rápido. Se corta un rectángulo (despues de tomar las medidas a la cabeza) y luego se cose como indica el tutorial. Al final se consigue esto.




Udaberria bertan dugula aprobetxatuz, hemen atera nuen argazkia buruko zinta eta guzti. Hau gustua ematen duen eguzkia ikusteak!

Y aprovehando que ya llegó la primavera, aqui me saqué una foto con la cinta puesta. Que gustazo da ver el sol!

3 comentarios:

  1. polita!!!
    baie aurpegi alaiagoa jarri!!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajaja!! Kontzentrazio aurpegia da. Ez da erraza argazkilari ta modelo aldi berean izatea.

      Eliminar