2012-11-22

Pizza

Sukaldaritza klaseak direla eta sukaldean esperimentatzen jarraitzen dut. Azkeneko saiakera pizza hau izan zen

Con esto de las clases de cocina sigo experimentando en la cocina. El último experimento ha sido esta pizza.


Itxura ez dauka oso ona eta zaporea ere ez pentsa oso lortua dagoenik. Egia esango dut; txarra atera zitzaidan.

No tiene buen aspecto y de sabor tampoco creais que está muy logrado. A decir verdad me salió malo.

Pizza on baten masa oso fina izan behar du, ondo landua. Neri nahiko lodia geratu zitzaidan eta horregatik piska bat gordina zegoen.

La masa de una buena pizza tiene que ser fina, bien trabajada. A mi se me quedó bastante gruesa y por eso estaba un poco cruda.

Pizza honen berezitasuna masan datza. Izan ere irina eta garagadoarekin bakarrik egina dago (beste ezer gabe, baina hurrengoan agian olio piska bat sartuko diot). Proportzioa berez 1 irina - 2/3 likido da (kilo bat irineko 666 g likido). Baina gero masaren konsistentzia zaindu behar da. Lantzeko erraza izan behar du eta atzamarretara ez dadila itsatsi (neri gertatu ez zitzaidan bezala).

Lo que le hace un poco especial a esta pizza es la masa. Y es que está hecho solo con harina y cerveza (sin nada más, aunque la próxima vez le añadiré un poco de aceite). La proporción debe ser 1 harina - 2/3 líquido (1 kg harina para 666 g líquido). Pero hay que tener en cuenta la consistencia de la masa. Tiene que ser fácil de amasar y que no se pegue a los dedos (como me pasó a mi).

Pizza honek daramana da:

Masa - Tomate saltsa - Mozzarella gazta - boteko alkatxofak eta txanpinoiak

Lo que lleva esta pizza es:

Masa - Salsa de tomate - Queso mozzarella - alcachofas y champiñones de bote

Hurrengoan hobeto aterako zait.

La próxima me saldrá mejor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario