2012-08-13

Ouessant 2

Aurreko sarrera baten lehortzen utzi genuen artile hura lehortu zaigu. Hemen daukagu kardatzeko zain.

La lana que dejamos secando en una entrada anterior ya se ha secado. Aquí la tenemos esperando para cardar.



Utzi dizkidaten kardak erabili ditut. Oraindik ere zikinkeria pila bat ateratzen da.

He usado las cardas que me han dejado. Todavía sale mucha suciedad



Kardatu ondoren artileak itxura hau hartzen du

Después de cardar la lana toma este aspecto



Ardatz bat erabiliz irun dut artilea. Gorua askoz nahiago dut. Ez daukat pazientziarik eta ardatzarekin oso poliki iruten da.

He hilado la lana usando un huso. Prefiero la rueca. No tengo paciencia y con el huso se hila muy despacio.



Irun eta gero berriz garbitu dut. Oraindik koipe asko zeukan. Nere eskuek eskertu dute lanolina dosi hau, leun leunak geratu zaizkit, normalean oso lehorrak edukitzen ditut eta. Artilea garbitzeko ur beroa eta ontzi garbigarria erabili dut. Nere ama palanganara xaboia botatzen hasi eta ia bote erdia bota du, uste dut pasa egin dela. Hori bai, koipea guztiz joan da. Hemen artilea eguzkitan lehortzen. Pisua jarri diot tolesdura finkatzeko.

Despues de hilarlo lo he lavado. Todavía tenía mucha grasa. Mis manos han agradecido esta dosis de lanolina, se me han quedado super suaves, que de normal las tengo muy secas. Para lavar la lana he usado agua caliente y lavavajillas. Mi madre se ha emocionado con el jabón, y ha echado como media botella, creo que se ha pasado. Eso si, se ha ido toda la grasa. Aquí la lana secándose al sol. Le he puesto peso para fijar el plegado.


Argazki bera baina gertuagotik. Oraindik ere hari oso irregularra ateratzen zait. Asko praktikatu beharko dut.

La misma foto pero más cerca. Todavia me sale el hilo muy irregular. Tengo que practicar mucho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario