2012-02-07

JOSTEN / COSIENDO

Josten ikasi nahi dut. Horretarako liburu pare bat erosi ditut (amerikarrak, dirudienez paraje hauetatik josteko liburuak ez dira saltzen). Eta amaren laguntzarekin jadanik gauza pare bat egin ditut (poltsa bat eta gona bat). Oraingo honetan soineko bat egiteko asmoa daukat. Patroia liburu honetatik atera dut.

Quiero aprender a coser. Para ello he comprado un par de libros (americanos, que parece que por estos lares no se venden libros de costura). Con la ayuda de mi madre ya he hecho un par de cosillas (una bolsa y una falda). Esta vez tengo intención de hacer un vestido. El patrón lo he sacado de este libro.


Deskribapenean jartzen duenez jantzi errazak eta modakoak egiten erakusten du josten hasiberrientzat. Agian nere ingelesa exkaxa delako edo, ez zait hain liburu erraza iruditu (grafiko batzuk falta botatzen ditut). Josi behar dudan soinekoa hau da.

Segun la descripción enseña a coser ropa sencilla y a la moda para novatas. Tal vez sea por mi escaso inglés pero este libro no me ha parecido tan facil (hecho en falta algunos gráficos). El vestido que voy a coser es este.



Ez dauka gerria markatua, hau da, argal-argalei ondo dihoakien modeloa. Nik gerrikoarekin janztea erabaki dut (janzteko modukoa irteten bazait), bestela zirkuko karparen itxura edukiko dut. Haurdun daudenentzat ere balio du. Egunen baten haurdun banago badaukat ze jantzi. Behin piezak moztuta soinekoak itxura hau dauka (hemen piezen erdia ateratzen da, denak ez ziren mahaian sartzen).

No marca cintura, por lo tanto, es un modelo que les queda bien a las flacas. Yo he decidio que me lo pondre con cinturón (si es que me sale algo vestible), sino voy a parecer una carpa de circo. También vale para las embarazadas. Si algun dia me quedo embarazada ya tengo que ponerme. Una vez cortadas las piezas el vestido tiene este aspecto (en la foto aparecen la mitad de las piezas, todas no me entraban en la mesa).



Konturatu naizenez, jostearen mamia 2 dimentsiotatik 3 dimentsiotara pasatzea da. Espero dezagun nere 3. dimentsioa ez dela gehiegi okertu.

Por lo que me he dado cuenta, el truqui de la costura es pasar de 2 dimensiones a 3. Esperemos que mi 3ª dimensión no se me pierda mucho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario